Rekrutering van professionals in hotellerie, catering en gastronomie

Account Manager

Bedrijf

Een fris en financieel gezond familiebedrijf dat zich sinds jaren toelegt op het beleveren van horecazaken, gaande van gastronomische restaurants, tot hotelketens, voedingsbedrijven e.a. Het gamma in kraakverse producten is eindeloos, vernieuwend en steeds up-to-date. De kwaliteit en service worden gegarandeerd door een geëngageerd team van toegewijde medewerkers.

Deze toeleverancier heeft zijn vaste uitvalsbasis op een gemakkelijk bereikbare locatie in Antwerpen, waarvan dagelijks talrijke transporten georganiseerd worden. Door de aanhoudende groei, gaan we op zoek naar een account manager voor de Regio Wallonië & Brussel om het sales team te versterken.

Taken

In deze rol ben je veelal onderweg om klanten te bezoeken. Je beheert je klantenportefeuille in de regio en gaat regelmatig langs bij bestaande klanten om bijv. nieuwe producten in de kijker te zetten of om extra uitleg te geven over het bestelsysteem. Passeer je onderweg een (nieuwe) horecazaak? Dan spring je uiteraard even binnen om te kijken of hier opportuniteiten liggen. Deze job biedt dus de ideale combinatie tussen farming en hunting.

Je takenpakket:

Sales & Visibiliteit

  • detecteren en prospecteren naar commerciële mogelijkheden in Wallonië en Brussel
  • nieuwe en bestaande klanten regelmatig bezoeken
  • contracten onderhandelen en vernieuwen
  • deelnemen aan beurzen en events

Relatiebeheer

  • opvolgen van de bestaande klantenportefeuille, met oog voor een duurzame samenwerking
  • aanspreekpunt inzake vragen, problemen of klachten in de regio
  • samen met de klant het product afstemmen/ontwikkelen op basis van hun vraag

Administratief

  • opvolgen van administratie
  • ondersteunen van de besteldienst, in het bijzonder voor eerste orders van nieuwe klanten en doorgeven van tailormade bestellingen
  • interne communicatie met sales, productie en logistiek

Profiel

We gaan op zoek naar volgend profiel:

  • een achtergrond in of grote affiniteit met de horeca / voedingsindustrie
  • je beschikt over praktisch inzicht zodat je kunt meedenken met de klant
  • een enthousiast en zelfstandig persoon met verantwoordelijkheidsgevoel
  • je spreekt perfect Frans om vlot te communiceren met de klanten in de regio, Nederlands is vooral handig voor de interne communicatie
  • je hebt nieuwe computerprogramma's snel onder de knie en beschikt over een goede kennis van Excel
  • een sociaal persoon, die graag op de baan is en ervoor zorg dat de klanten zich gewaardeerd voelen
  • eerdere ervaring in een soortgelijke functie of sales is niet nodig, met jouw enthousiasme en werkattitude maak jij het verschil!

Aanbod

Ben jij klaar voor een uitdagende functie met veel klantencontact? Wil je nog binnen de voedingssector werken, doch met meer balans op vlak van work-live? Dan hebben wij het perfecte pakket voor jou!

  • je ontvangt een mooi salaris passend bij jouw profiel en ervaring
  • dankzij een commissie-systeem, bovenop je vast loon, zie je resultaat van je prestaties in je eigen portefeuille
  • extralegale voordelen waaronder maaltijdcheques, bedrijfswagen met tankkaart, laptop, gsm-abonnement...
  • een goede balans tussen werk en privé
  • je eigen agenda bepalen en mogelijkheid tot thuiswerk
  • er wordt een grondige on-site opleiding voorzien

Enthousiast geworden? Aarzel niet en solliciteer vandaag nog!

Locatie

Brussels & Wallonia

Contactpersoon

Claudia Koch - Quality Seekers

Quality Seekers gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.
Beperkt gebruik van de website