Rekrutering van professionals in hotellerie, catering en gastronomie

Front Office Manager

Bedrijf

Dit hotel staat bekend om zijn uitstekende service, stijlvolle accommodaties en grote F&B en MICE afdeling. Het streefdoel is dagelijks om gasten een onvergetelijk verblijf te bieden, waarbij een hoogwaardige service ontzettend belangrijk is. Het hotel is onderdeel van een internationale brand. Meer informatie over het hotel geven we graag in een persoonlijk contact.

Taken

De Front Office is het "hart" van het hotel. Als Front Office Manager is het jouw verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat de werking op deze afdeling zo soepel mogelijk verloopt. Je bent verantwoordelijk voor het behandelen van reserveringen, het verlenen van service aan gasten, het managen van bagage en het toezicht houden op de veiligheid.

Jouw taken:

  • operationele training en supervisie van het Front Office-team (10 personen)
  • personeelsplanning en uurroosters opmaken in functie van de bezetting
  • interne richtlijnen opstellen en ervoor zorgen dat deze worden gevolgd
  • administratieve taken afhandelen zoals het verwerken van reserveringen, facturatie en betalingen
  • budgetten maken en terugkerende rapporten voorbereiden
  • toezicht houden op de omzetten en beoogde ratio's
  • samen met het Revenue-department houd je beschikbaarheden en kamerprijzen in het oog
  • als lid van het Management team draai je ook duty shiften
  • gastentevredenheid en nodige klachtenbehandeling
  • inspringen en actief meewerken aan de receptie, lead by example

Profiel

Voor deze positie zijn we op zoek naar een ervaren Front Office Manager die klaar is voor een nieuwe uitdaging. De ideale kandidaat beschikt over volgende eigenschappen:

  • een professionele Bacheloropleiding, bij voorkeur in een hospitalityrichting
  • ervaring in Front Office en teammanagement
  • Nederlands en Engels (Frans is een grote plus)
  • uitstekende people management skills
  • zorgen voor een positieve en harmonieuze werksfeer
  • hands-on, operationeel aanwezig op de werkvloer en in contact met gasten
  • je bent flexibel en bereid om in het weekend en 's avonds aanwezig te zijn
  • sterk administratief onderlegd
  • goede kennis van pc-software PMS systeem
  • creatief, communicatief en oplossingsgericht

Aanbod

Een mooi salaris in lijn met ervaring.
Aanvulling met verschillende extralegale voordelen en hotelkortingen

Locatie

Limburg

Contactpersoon

Delfine van Hoeve - Quality Seekers

Quality Seekers gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.
Beperkt gebruik van de website