Rekrutering van professionals in hotellerie, catering en gastronomie

Event Manager

Bedrijf

Dit bedrijf zal een nieuwe locatie openen in Antwerpen. Een grootschalig concept met ruimte voor horeca & events. De locatie en het conceptidee is als trendy en hedendaags te omschrijven. Door de samenwerking met verschillende lokale partners, wordt een unieke setting gecreëerd. De locatie zal ook gebruikt kunnen worden voor zowel publieke als privé events. Het bedrijf is gericht op het bieden van een unieke beleving door een combinatie van lekker eten, een stijlvolle ambiance en top service.

Taken

Als Event Manager werk je in eerste fase mee aan de opstart en opening van dit toffe concept. Jouw taken richten zich vooral op de organisatie van events, het opvolgen van groepsaanvragen, beheer van social media en een deel marketing. Je takenpakket is zeer dynamisch en een combinatie van administratieve en operationele taken.
Een greep uit je takenpakket:

  • prospectie binnen de markt van de publieke events, leggen van contacten met organisatoren
  • opvolgen van aanvragen, opmaken van offertes, uitwerken van draaiboeken en praktische organisatie van allerhande events
  • planning opstellen, prioriteiten bepalen, administratie en bestellingen opvolgen
  • onderhandelen met leveranciers, contracteren afsluiten, uitgaven monitoren en zorgen voor kostenbeheersing
  • op een creatieve manier nieuwe ideeën of concepten omzetten in concrete acties binnen de opgelegde tijd en budget - met oog voor kwaliteit en service
  • beheer van budgetten, uitgaven, cost control

Profiel

  • ruime ervaring binnen de eventsector en een grote passie voor het organisatorische
  • je kunt goed zelfstandig werken, staat stevig in je schoenen en neemt graag initiatief
  • organisatorisch talent en stressbestendig persoon die kan werken onder druk en omgaan met strakke deadlines
  • flexibel en hands-on ingesteld
  • sterk communicatief: gerichte, empathische en commerciële communicatie
  • een goede kennis van Nederlands en Engels, Frans is een plus
  • financieel inzicht en analytisch vermogen: kennis van budgettering, financiële planning, ...
  • goede kennis van Word, Excel, PowerPoint, social media
  • ben je grafisch onderlegd (Photoshop, Canva) en heb je kennis van Wordpress, dan is dat een grote plus

Aanbod

Mooi salaris in verhouding met je ervaring en competenties, daarbij komt ook een wagen met tankkaart, laptop...

Werk je liever als zelfstandige? Dat kan ook, mits je een fulltime engagement kunt geven.

Locatie

Antwerpen

Contactpersoon

Claudia Koch - Quality Seekers

Quality Seekers gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.
Beperkt gebruik van de website