Rekrutering van professionals in hotellerie, catering en gastronomie

Regional Operations Manager

Bedrijf

Dit toonaangevend bedrijf is actief als hospitality dienstverlener. In eerste plaats ligt de focus op het voorzien van eersteklas receptionisten aan gerenommeerde klanten zoals advocatenkantoren, IT-bedrijven en banken. De dienstverlening staat bekend om haar professionaliteit en biedt zowel ad-hoc oplossingen, alsook samenwerkingen op langere termijn. Het bedrijf is actief over heel Vlaanderen en Brussel en valt onder een grootschalige en stabiele multinational.

Taken

Team Management & Operations

  • leiden, motiveren, trainen en evalueren van het team (40 medewerkers)
  • zorgen voor een goed onthaal en opstart-dag voor nieuwe teamleden
  • retentiemanagement en commitment bij het team verhogen
  • nauwe samenwerking met recruitment en planning

Relatiemanagement & Kwaliteit

  • zorgen voor de continuïteit en kwaliteit van de dienstverlening bij de opdrachtgevers
  • regelmatig bezoeken van de verschillende opdrachtgevers
  • onderhouden van sterke klantrelaties, aanspreekpunt zijn voor- en luisteren naar de wensen van de opdrachtgevers
  • rapportage van de feedback, dagelijkse opvolging van operationele processen en bijsturen waar nodig
  • uitvoeren van controles, zorgen dat kwaliteit en service steeds on point is - met hospitality als kernwaarde
  • rapportage aan de COO

Profiel

Je bent een dynamische people manager, met een commerciële ingesteldheid en hospitality in jouw DNA.

  • minimum 5 jaar leidinggevende ervaring
  • perfect Nederlands, Frans en Engels
  • people person: positief leidinggeven & motiveren
  • standvastig & zelfzeker: moeilijke gesprekken voeren met medewerkers
  • zelfstandig: agenda invullen en prioriteiten stellen
  • doelgericht, proactief en resultaatgericht
  • ad-hock reageren, omgaan met dynamisme omgeving
  • rijbewijs en bent graag op de baan

Aanbod

Je komt terecht in een dynamisch team, waar de samenwerking gericht is op een langdurige en plezierige relatie. Er wordt een goede opleiding en begeleiding gegeven om je klaar te stomen voor deze job. Daarnaast wordt onderstaand pakket geboden:

  • competitief salarispakket aangevuld met een forfaitaire onkostenvergoeding
  • vakantiegeld, eindejaarspremie, sectorpremie en ecocheques
  • mooie elektrische bedrijfswagen, met laadkaart en eventuele installatie van een laadpaal thuis
  • bijkomend ook mogelijkheid tot fietslease
  • laptop, smartphone en mobiel abonnement
  • 12 ADV dagen (obv fulltime contract)
  • groepsverzekering en hospitalisatieverzekering (ook voor gezinsleden)
  • je werkt voornamelijk binnen de kantooruren van maandag tot vrijdag

Locatie

Antwerpen - Brussel - Leuven

Contactpersoon

Delfine van Hoeve - Quality Seekers

Quality Seekers gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.
Beperkt gebruik van de website