Rekrutering van professionals in hotellerie, catering en gastronomie

Regional Hotel Operations Manager

Bedrijf

Het moederbedrijf is actief in real estate en doet projectontwikkeling in verschillende sectoren, waaronder ook hospitality. Ondertussen openden ze al 4 hotels en staan er voor volgend jaar ook nog 2 nieuwe openingen op de planning. Verdere groei, staat zeker nog op het verlanglijstje.
De hotels zijn steeds gevestigd op a-locaties in Belgische steden. De hotelkamers zijn volledig uitgeruste studio's voor 1 tot 6 personen en hierdoor geschikt voor een breed cliënteel. Door de inrichting en voorzieningen is zowel shortstay als longstay mogelijk, eigenlijk is iedereen welkom!
De bedrijfscultuur kenmerkt zich door een jonge, dynamische, informele sfeer. De structuur is vrij compact en persoonlijk, waardoor eigen input en initiatief juist extra gewaardeerd wordt.

Taken

In de rol van Regional Hotel Operations Manager heb je een prominente functie in het bedrijf en maak je deel uit van het management team. Je zal een zeer afwisselend takenpakket hebben, waarbij geen enkele dag hetzelfde is. Je bent dagelijks in één of meerdere hotels te vinden om de teams aan te sturen opvolging te geven aan allerhande zaken.

Jouw hoofdtaak is het leiden en coördineren van de operationele teams, in totaal ongeveer 20 medewerkers. Daaronder vallen ook volgende verantwoordelijkheden:

  • dagelijkse personeelsplanning ten behoeve van een ideale en efficiënte bezetting
  • voorzien van teammeetings en op regelmatige basis plannen van evaluatie- en functioneringsgesprekken
  • optimalisatie van de procedures en werkwijzen aan de recepties - creëren van uniformiteit op de verschillende locaties
  • bewaken van een vlotte operationele werking en opvolging van het PMS systeem
  • algehele focus op optimale gastenbeleving, opvolging van eventuele klachten, reviews etc.
  • het verzorgen van de communicatie tussen de verschillende departementen, o.a. tussen de verschillende teams, de facility manager, de directie, ...
  • verzorgen van administratie, o.a. de facturatie van groepsboekingen, doorgeven van bestellingen,

Profiel

Voor deze positie is ervaring in de hotellerie een must, evenals een goede kennis van receptiewerking. Daarnaast beschik je over uitstekende people skills om de verschillende teams, deels ook van op afstand, te kunnen motiveren en sturen.

De perfecte kandidaat beschikt eveneens over volgende kwaliteiten:

  • Bachelor diploma hotelmanagement, of gelijkgesteld door ervaring
  • aantoonbare leidinggevende ervaring
  • professioneel, gast- en servicegericht
  • flexibel en probleemoplossend, snel kunnen schakelen
  • empathisch, mensgericht en vlot in de omgang
  • in staat om mensen te motiveren en enthousiasmeren
  • georganiseerd en administratief sterk
  • een vlotte operationele kennis van Nederlands, Frans en Engels
  • je woont centraal in België, om vlot de verschillende locaties te kunnen bereiken

Aanbod

Een goed salaris in lijn met je ervaring. Uiteraard aangevuld met alle 'worktools' die je nodig hebt voor deze functie: bedrijfswagen, tankkaart, gsm, laptop. Ook zijn er maaltijdcheques in het pakket.

Locatie

Verschillende locaties in Belgiƫ

Contactpersoon

Claudia Koch - Quality Seekers

Quality Seekers gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.
Beperkt gebruik van de website